- 72 lekcje
- 200-300 godzin
Korepetycje Chemia – wbudowane w nowoczesny kurs online
Poziom rozszerzony- 72 lekcje
- 200-300 godzin
Przygotowanie do egzaminu maturalnego z chemii w formie kursu e-learningowego z wbudowanymi korepetycjami. Korepetycje z chemii online polegają na odpowiadaniu na pytania w toku nauki oraz sprawdzaniu zadań maturalnych realizowanych w ramach kursu.
Maturzyści oraz uczniowie wszystkich klas liceum i technikum.
- Teoria, zadania i korepetycje z chemii rozszerzonej w jednym miejscu.
- Baza 1300 zadań maturalnych z Chemii z wyjaśnieniami.
- Wbudowane korepetycje z chemii – sprawdzanie zadań maturalnych i nielimitowane odpowiadanie na pytania do treści kursu.
- Miesiąc dostępu do kursu z wbudowanymi korepetycjami z chemii w cenie 1-2 godzin korepetycji.
- W toku kursu masz możliwość poznania odpowiedzi na ponad 17 tysięcy pytań i konsultacji rozwiązań zadań, jakie zadały do tej pory inne osoby uczące się z nami!
- Wygodna subskrypcja miesięczna lub płatność z góry.
- Gwarancja wyniku w TOP15% lub pełny zwrot kosztów.
- Tysiące zadowolonych absolwentów! 97% naszych kursantów uważą, że nowa formuła wbudowanych korepetycji przewyższa tradycyjne korepetycje! Zobacz ich opinie poniżej!
- Teoria, zadania i korepetycje z chemii rozszerzonej w jednym miejscu.
- Baza 1300 zadań maturalnych z Chemii z wyjaśnieniami.
- Wbudowane korepetycje z chemii – sprawdzanie zadań maturalnych i nielimitowane odpowiadanie na pytania do treści kursu.
- Miesiąc dostępu do kursu z wbudowanymi korepetycjami z chemii w cenie 1-2 godzin korepetycji.
- W toku kursu masz możliwość poznania odpowiedzi na ponad 17 tysięcy pytań i konsultacji rozwiązań zadań, jakie zadały do tej pory inne osoby uczące się z nami!
- Wygodna subskrypcja miesięczna lub płatność z góry.
- Gwarancja wyniku w TOP15% lub pełny zwrot kosztów.
- Tysiące zadowolonych absolwentów! 97% naszych kursantów uważą, że nowa formuła wbudowanych korepetycji przewyższa tradycyjne korepetycje! Zobacz ich opinie poniżej!
- Płatność z góry do 20% taniej
- Pakiet do 25% taniej
Korepetycje z Chemii rozszerzonej? Zobacz nowy typ wbudowanych korepetycji!
Korepetycje z Chemii rozszerzonej? Zobacz nowy typ wbudowanych korepetycji!
Na czym polegają wbudowane korepetycje z chemii od Więcej niż Matura?
Więcej niż Matura to efektywna nauka na poważnie z nastawieniem na osiągnięcie wysokich wyników. Polega na realizacji gotowych lekcji teoretycznych i odtwórkowo-zadaniowych ze stałym wsparciem nauczycieli i egzaminatorów w formie korepetycji z chemii odbywających się w ekosystemie nowoczesnej platformy e-learningowej.
Dzięki połączeniu kursu, podręcznika, zbioru zadań i dostępu do nieograniczonej możliwości zadawania pytań i konsultacji odpowiedzi, Więcej niż Matura stanowi najnowocześniejsze narzędzie do nauki!
Zobacz przykłady korepetycji z chemii na kursie
Ucz się z ponad 17 tysięcy pytań zadanych przez poprzednich kursantów oraz zadawaj nowe pytania!
Zobacz więcejWbudowane korepetycje z Chemii na kursie - Opinie
Dołącz do ponad 30 000 zadowolonych kursantów Więcej niż LEK i Więcej niż Matura!
77,5% osób kończących nasze kursy dostałaby się na medycynę!
Metodyka uczenia się sprawdzona przez tysiące osób!
Metodyka nauczania portalu Więcej niż Matura została sprawdzona przez ponad 30 000 lekarzy, studentów medycyny i maturzystów uczących się na portalu Więcej niż LEK i Więcej niż Matura. Poznaj opinie maturzystów i studentów medycyny!
Zobacz opinieMetodyka uczenia się sprawdzona przez tysiące osób!
Metodyka nauczania portalu Więcej niż Matura została sprawdzona przez ponad 30 000 lekarzy, studentów medycyny i maturzystów uczących się na portalu Więcej niż LEK i Więcej niż Matura. Poznaj opinie maturzystów i studentów medycyny!
Zobacz opiniePoznaj 5 powodów, dlaczego korepetycje z chemii rozszerzonej Więcej niż Matura wynosi na nowy poziom!
Zbadaliśmy, w jaki sposób byli kursanci oceniali Więcej niż Matura, przy pomocy ankiety ewaluacyjnej.
Nieograniczona liczba pytań
W ramach wbudowanych korepetycji z chemii możesz zadać nieograniczoną liczbę pytań! Gdy przygotujemy odpowiedź, otrzymasz powiadomienie na portalu. Pytanie zadajesz przy nauce, wtedy, gdy się pojawia.
Możliwość powrotu do swoich pytań i odpowiedzi
Nauka w ramach korepetycji z chemii rozszerzonej na Więcej niż Matura pozwala wielokrotnie wracać do zadanych pytań i odpowiedzi udzielonych przez egzaminatorów i nauczycieli. To niesamowicie pomocne!
Nauka z pytań innych osób
Ucz się w ramach korepetycji z chemii online na kursie Więcej niż Matura od innych osób. Poznaj tysiące pytań innych maturzystów oraz błędy jakie popełniali przy zadaniach. Nasz kurs to jedyna taka skarbnica wiedzy!
Miesiąc w cenie 1-2 godzin korepetycji
31 dni dostępu do kursu z korepetycjami z chemii od Więcej niż Matura kosztuje tyle co 1-2 godzina tradycyjnych korepetycji. To rewolucja na rynku nauki do matury!
Gwarancja wyniku TOP15% lub zwrot kosztów
W ramach naszych wbudowanych korepetycji z chemii online w ramach kursu, masz pewność, że uczysz się ze sprawdzonego rozwiązania. Jeśli ukończysz kurs w 100%, otrzymasz zwrot pieniędzy w sytuacji, gdy uzyskasz wynik niższy niż TOP15% wyników w kraju!
Poznaj odpowiedzi na 10 pytań najczęstszych pytań
Poznaj odpowiedzi na 10 pytań o Więcej niż Matura, jakie najczęściej zadawali nasi maturzyści
Czy na kursie znajdę cały materiał do matury z biologii i chemii?
Tak. Cały materiał jest podzielony na gotowe do nauki lekcje teoretyczne i odtwórkowo-zadaniowe, a w bazie zadań znajdziesz ponad 2400 zadań. Realizacja całego materiału zajmie Ci setki godzin, więc zdecydowanie masz tutaj absolutnie wszystko, czego potrzebujesz do nauki, włącznie z wbudowanymi korepetycjami. W dodatku platforma będzie monitorować Twoje tempo nauki i podpowiadać, czy zdążysz ze wszystkim na czas. Treści kursu są dostosowane do matury w formule 2015 i 2023 dla roku 2025.
Czy na kursie znajdę zadania maturalne z wyjaśnieniami? I czy ktoś sprawdzi moje rozwiązania?
Odpowiedź na oba pytania brzmi: tak. Baza zadań Więcej niż Matura to największa baza zadań CKE z wyjaśnieniami przygotowanymi dla każdego kroku rozwiązania zadania. W dodatku pozwala planować naukę oraz diagnozować słabości dzięki zaawansowanym statystykom rozwiązywania zadań. Przy każdym poleceniu możesz zamieścić swoją odpowiedź i poprosić naszych egzaminatorów i nauczycieli o jej sprawdzenie.
Czy z kursu mogę się uczyć zawsze, kiedy chcę? Kiedy rozpoczynam naukę z kursem?
Tak, kurs możesz realizować wtedy, gdy chcesz, w takim tempie, w jakim chcesz, z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu. Więcej niż Matura to kurs online, który całkowicie zastępuje podręczniki, zbiory zadań, korepetycje, jak i znacząco przewyższą swoją efektywnością naukę z kursami stacjonarnymi czy biernymi kursami wideo. Możesz stworzyć spersonalizowany plan nauki i uczyć się w takim tempie, jakie jest dla Ciebie najlepsze.
Naukę z kursem możesz rozpocząć w każdej chwili. W zależności od tego, ile czasu pozostało do matury, platforma e-learningowa zaproponuje Ci adekwatny bazowy plan nauki.
Czy mogę skonsultować swoje odpowiedzi w zadaniach maturalnych?
Tak, każde zadanie, jakie rozwiążesz, możesz zgłosić do sprawdzenia przez nauczyciela/korepetytora/egzaminatora, dzięki czemu uzyskasz odpowiedź, czy zostałyby za nie przyznane punkty na maturze. Wystarczy w komentarzu zamieścić swoją propozycję odpowiedzi. Gdy zadanie zostanie sprawdzone, otrzymasz powiadomienie.
Czy pytania mogę zadawać w każdej chwili?
Tak, 24 godziny na dobę, przez cały okres dostępu do kursów, w nieograniczonej liczbie. Możesz również zapoznać się z setkami pytań innych osób, którzy zadawali je przed Tobą – to prawdziwa skarbnica wiedzy! Pytania zgłaszane są anonimowo względem innych kursantów. Odpowiadamy na nie każdego dnia pomiędzy 9:00 a 20:00. Gdy otrzymasz odpowiedź, platforma poinformuje Cię o tym, wysyłając powiadomienie. Na pytania zadawane późnym wieczorem i w nocy – odpowiadamy rano.
Czy mogę prosić o konsultacje dotyczące tematów lub zadaniach, które wykraczają poza treść kursu?
Tak, możesz zadawać pytania wykraczające poza treść kursu lub prosić o pomoc z zadaniami spoza kursu, np. przy nauce do szkoły. Na platformie znajduje się specjalna sekcja „Pomoc w nauce”, gdzie w odpowiednim miejscu możesz poprosić o pomoc. Pamiętaj jednak, że na pytania dotyczące bezpośrednio treści kursu lub zadań maturalnych odpowiadamy w pierwszej kolejności.
Czy na kursie znajdę materiały audiowizualne?
Tak, znajdziesz tu setki ilustracji, schematów oraz animacji, pojawiają się również krótkie formy wideo. Przy czym należy pokreślić, że kurs WNM nie jest kursem wideo! Ponieważ jest on realizowany w metodyce aktywnego – a nie biernego – nauczania, każda godzina na kursie spędzana jest w sposób aktywny. Naturalnie bierna nauka z wideo nie pasuje do tej metodyki, nie sprawdziłaby się. Jest to powód, dla którego formy wideo są bardzo krótkie i występują tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.
Czy na kursie dostanę gotowy plan nauki?
Tak, na kursie dostaniesz gotowy plan nauki, niezależnie od tego, czy planujesz naukę na 3 miesiące, 9 miesięcy, 12 miesięcy czy 2 lata. W dodatku możesz w każdej chwili poprosić o indywidualną konsultację i pomoc w ułożeniu planu nauki (zarówno z lekcjami kursu, jak i z zadaniami maturalnymi). W toku realizacji kursu będziesz widzieć, ile lekcji masz zrealizowanych, ile pozostało Ci do końca oraz ile czasu Ci to zajmie.
Podobnie sytuacja wygląda w przypadku pracy z zadaniami maturalnymi. W bazie zadań znajdziesz zaawansowane statystyki oraz możliwość układania planów rozwiązywania zadań maturalnych. Zachęcamy do obejrzenia nagrania o bazie zadań, aby zobaczyć w pełni, na czym to polega, gdyż nie ma innego rozwiązania w Polsce, które oferowałoby coś podobnego (przez co wiele osób nie wie, czego się spodziewać). A jest to aspekt, który przez byłych kursantów był wskazywany jako najważniejszy aspekt nauki z Więcej niż Matura!
Czy mogę wykupić dostęp do kursu na miesiąc i zrezygnować w każdym momencie?
Tak. Możesz wykupić subskrypcję z płatnością co miesiąc – to pozwoli Ci rozpocząć naukę i przetestować kurs. Jeśli Ci się nie spodoba, możesz zrezygnować. Istnieje także możliwość opłacenia z góry dłuższego okresu, dzięki czemu zapłacisz mniej w przeliczeniu na miesiąc. W dodatku przy zakupie pakietu kursów maturalnych BiolChem, zapłacisz za wybrany okres dostępu łącznie 25% mniej, niż wykupując każdy z kursów osobno.
Czy jeśli nie zdam matury na odpowiednio wysoki wynik, zwrócicie mi poniesione koszty? Czy tak działa Gwarancja Satysfakcji?
Tak, dokładnie. Jeśli zrealizujesz warunki ukończenia kursu i nie uzyskasz na maturze TOP15% wyników, dostaniesz zwrot kosztów lub kolejne 12 miesięcy dostępu do kursu bez opłat, celem przygotowania do podwyższenia wyniku maturalnego. Warunki ukończenia kursu to między innymi: minimum 200 godzin aktywności na kursie, rozwiązanie minimum 500 zadań maturalnych oraz realizacja wszystkich lekcji na kursie. Warunki te zostały opracowane w oparciu o dane aktywności byłych kursantów, którzy, ucząc się z nami w zalecany sposób, uzyskali TOP15% wyników na maturach z biologii i chemii.
Jeśli masz pytania lub chcesz skonsultować swój pomysł na naukę, zachęcamy do kontaktu przez chat lub telefon. Jeśli chcesz, możesz pozostawić numer telefonu na chacie – oddzwonimy do Ciebie.
Opinie - korepetycje chemia z Więcej niż Matura
Sprawdź opinie osób korzystających z naszych korepetycji chemia w ramach kursu z Chemii online.
Zobacz wszystkieDwa modele płatności za dostęp
Subskrypcja miesięczna
Płatność z góry
Szukasz pomocy z zadaniami? Korepetycje Chemia ze sprawdzaniem zadań!
Zobacz jak działa baza zadań z wbudowanymi korepetycjami z biologii rozszerzonej:
Jeśli interesują Cię dostęp do bazy zadań maturalnych wybierz jeden z kursów i rozpocznij naukę!
Program kursu - Chemia z wbudowanymi korepetycjami
Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które można realizować we własnym tempie.
- Jak uczyć się do matury?
- Jak wykorzystać kurs Więcej niż Matura?
Poradnik maturzysty
- LEKCJA 1 – Budowa atomu i układu okresowego
- LEKCJA 2 – Budowa atomu i układu okresowego – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Konfiguracja elektronowa
- LEKCJA 4 – Konfiguracja elektronowa – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Promieniowanie i przemiany jądrowe
- LEKCJA 6 – Promieniowanie i przemiany jądrowe – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Rodzaje wiązań i opis wiązania jonowego
- LEKCJA 2 – Rodzaje wiązań i opis wiązania jonowego – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Wiązanie kowalencyjne
- LEKCJA 4 – Wiązanie kowalencyjne – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Pozostałe typy wiązań oraz oddziaływania międzycząsteczkowe
- LEKCJA 6 – Pozostałe typy wiązań oraz oddziaływania międzycząsteczkowe – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 7 – Hybrydyzacja i teoria VSEPR
- LEKCJA 8 – Hybrydyzacja i teoria VSEPR – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Stechiometria
- LEKCJA 2 – Stechiometria – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Mieszaniny
- LEKCJA 4 – Mieszaniny – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Rozpuszczanie substancji
- LEKCJA 6 – Rozpuszczanie substancji – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 7 – Stężenie roztworu
- LEKCJA 8 – Stężenie roztworu – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Termochemia
- LEKCJA 2 – Termochemia – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Kinetyka reakcji chemicznej
- LEKCJA 4 – Kinetyka reakcji chemicznej – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Równowaga w przemianach chemicznych
- LEKCJA 6 – Równowaga w przemianach chemicznych – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Dysocjacja jonowa
- LEKCJA 2 – Dysocjacja jonowa – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Teorie kwasów i zasad
- LEKCJA 4 – Teorie kwasów i zasad – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Reakcje jonowe w roztworach wodnych
- LEKCJA 6 – Reakcje jonowe w roztworach wodnych – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Reakcje redoks
- LEKCJA 2 – Reakcje redoks – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Ogniwa galwaniczne
- LEKCJA 4 – Ogniwa galwaniczne – lekcja odtwórkowa
- LEKCJA 5 – Chemia a środowisko
- LEKCJA 6 – Chemia a środowisko – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Tlenki i wodorki
- LEKCJA 2 – Tlenki i wodorki – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Wodorotlenki i kwasy
- LEKCJA 4 – Wodorotlenki i kwasy – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Sole
- LEKCJA 6 – Sole – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Pierwiastki grup 1., 2. i 13.
- LEKCJA 2 – Pierwiastki grup 1., 2. i 13. – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Pierwiastki grup 14.-18.
- LEKCJA 4 – Pierwiastki grup 14.-18. – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Pierwiastki bloków d i f oraz ich związki
- LEKCJA 6 – Pierwiastki bloków d i f oraz ich związki – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Węglowodory nasycone
- LEKCJA 2 – Węglowodory nasycone – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Węglowodory nienasycone
- LEKCJA 4 – Węglowodory nienasycone – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Węglowodory pierścieniowe
- LEKCJA 6 – Węglowodory pierścieniowe – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 7 – Izomeria
- LEKCJA 8 – Izomeria – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Hydroksylowe pochodne węglowodorów
- LEKCJA 2 – Hydroksylowe pochodne węglowodorów – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Związki karbonylowe
- LEKCJA 4 – Związki karbonylowe – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 5 – Kwasy karboksylowe
- LEKCJA 6 – Kwasy karboksylowe – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 7 – Pochodne kwasów karboksylowych
- LEKCJA 8 – Pochodne kwasów karboksylowych – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 1 – Związki organiczne zawierające azot
- LEKCJA 2 – Związki organiczne zawierające azot – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
- LEKCJA 3 – Węglowodany
- LEKCJA 4 – Węglowodany – lekcja odtwórkowo-zadaniowa
Schemat lekcji
Na kursie znajdują się dwa typy lekcji, które różnią się od siebie strukturą i celem metodycznym.
Lekcja teoretyczna - pozwala przyswoić i zrozumieć całą teoretyczną wiedzę wymaganą na maturze.
Wstęp
We wstępie przedstawiamy cel lekcji oraz zadajemy ważne i ciekawe pytania, na które odpowiedzi będziemy poszukiwać w toku realizacji lekcji. Wszystko po to, aby odpowiednio zbudować oczekiwania i nastawić Twoją percepcję w odpowiedni sposób.
Odtwórka
To najważniejsza część lekcji, pozwalająca na osiągnięcie długotrwałych efektów nauki. Pracując z systemem pytań otwartych sprawdzisz się i powtórzysz materiał z poprzednich lekcji.
Wiedza teoretyczna
To praca z prezentacją, przedstawiającą nowe zagadnienia. W tym miejscu wydarza się pierwszy kontakt z materiałem edukacyjnym, pod slajdami możesz zadawać pytania a zespół dydaktyczny będzie na nie odpowiadał.
Errata do prezentacji
W tym miejscu sprawdzisz listę wszystkich zmian w materiałach edukacyjnych dotyczących danej lekcji.
Ocena lekcji
Tutaj ocenisz daną lekcję, ze względu na jej opracowanie, m.in przejrzystość, zrozumiałość i atrakcyjność wizualną.
Lekcja odtwórkowa - pozwala usystematyzować materiał oraz ćwiczyć rozwiązywanie zadań maturalnych.
Wstęp
We wstępie przedstawiamy cel lekcji oraz zadajemy ważne i ciekawe pytania, na które odpowiedzi będziemy poszukiwać w toku realizacji lekcji. Wszystko po to, aby odpowiednio zbudować oczekiwania i nastawić Twoją percepcję w odpowiedni sposób.
Odtwórka
To najważniejsza część lekcji, pozwalająca na osiągnięcie długotrwałych efektów nauki. Pracując z systemem pytań otwartych sprawdzisz się i powtórzysz materiał z poprzednich lekcji.
Test wiedzy
To zestaw autorskich pytań zamkniętych przygotowanych przez zespół nauczycieli i egzaminatorów. Możesz je rozwiązywać do skutku a ich celem jest weryfikacja ogólnego zapamiętania przez Ciebie kluczowego materiału z lekcji poprzedniej.
Zadania maturalne
W tym miejscu będziesz rozwiązywać prawdziwe zadania maturalne z lat ubiegłych, związane z tematem ostatniej lekcji teoretycznej. Dzięki temu od razu zweryfikujesz nowo poznaną wiedzę pod kątem matury i przekonasz się, które zagadnienia warto jeszcze powtórzyć!
Ocena lekcji
Tutaj ocenisz daną lekcję, ze względu na jej opracowanie, m.in przejrzystość, zrozumiałość i atrakcyjność wizualną.
Dlaczego na kursach mamy 2 typy lekcji?
Celujemy w TOP15% wyników na maturze!
Kursy składają się z dwóch typów lekcji, gdyż aby osiągnąć najwyższe wyniki, trzeba nie tylko zrozumieć materiał, ale także go usystematyzować i wyćwiczyć się w zadaniach maturalnych.
Lekcje teoretyczne służą poznaniu całej teorii do matury w formule 2015 lub 2023, natomiast lekcje odtwórkowe służą usystematyzowaniu tej wiedzy i ćwiczeniu rozwiązywania zadań maturalnych.
To powoduje, że nasze kursy do matury wymagają włożenia w ich realizację czasu i wysiłku. Jednak systematyczna nauka się opłaca i przynosi efekty. W szczególności, że na kursie masz wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu.
Czym jest baza zadań maturalnych?
Obejrzyj tutorial wideo, aby dowiedzieć się, że:
- nie musisz kupować żadnych drukowanych zbiorów zadań,
- baza zadań automatycznie zliczy Twoje statystyki rozwiązanych zadań i wskaże, z czego idzie Ci najgorzej,
- nasza baza to największa baza zadań maturalnych z biologii i chemii z wyjaśnieniami w Polsce,
- zadania możesz rozwiązywać w trzech trybach: samodzielnie, ze wskazówkami i wyjaśnieniem krok po kroku,
- sprawdzimy Twoje rozwiązania i powiemy, czy przyznano by za nie punkty na maturze.
Zobacz na przykładach, jak możesz dostosować naukę z Więcej niż Matura do swoich potrzeb
Ewa zaczyna naukę do matury z kursem w listopadzie
Ewa zaczyna naukę do matury z kursem w listopadzie
6 miesięcy do matury – nauka średnio 9 godzin tygodniowo
Ewa zaczęła się uczyć na krótko przed próbną maturą. Jeśli chce zrealizować cały materiał do matury, musi poświęcić około 9 godzin tygodniowo na naukę, tak aby na miesiąc przed maturą mieć zrealizowany kurs i móc skupić się na pracy z zadaniami maturalnymi. Jest to plan wymagający, ale można go ograniczyć, jeśli część materiału zrealizowaliśmy już wcześniej.
Tomek zaczyna naukę do matury z kursem we wrześniu
Tomek zaczyna naukę do matury z kursem we wrześniu
8 miesięcy do matury – nauka średnio 7 godzin tygodniowo
Tomek zaczął się uczyć wraz ze startem roku szkolnego. Jeśli chce zrealizować cały materiał do matury, musi poświęcić około 7 godzin tygodniowo na naukę, tak aby na miesiąc przed maturą mieć zrealizowany kurs i skupić się na pracy z zadaniami maturalnymi. Jest to plan o spokojnym tempie, do zrealizowania przez większość osób. Daje możliwość ukończenia 2 kursów naraz (Biologia i Chemia).
Paulina zaczyna naukę do matury z kursem w lipcu
Paulina zaczyna naukę do matury z kursem w lipcu
9 miesięcy do matury – nauka średnio 6 godzin tygodniowo
Paulina zaczyna się uczyć do matury już w lipcu, gdyż ma zamiar dobrze wykorzystać wakacje. Jeśli chce zrealizować cały materiał do matury, musi poświęcić około 6 godzin tygodniowo na naukę, tak aby na 2 miesiące przed maturą mieć zrealizowany kurs i skupić się na pracy z zadaniami maturalnymi. Jest to plan o spokojnym tempie, do zrealizowania przez większość osób. Daje możliwość ukończenia 2 kursów naraz (Biologia i Chemia). Jest to najlepsza opcja dla osób poprawiających maturę, które w większości sytuacji muszą na naukę przeznaczyć więcej czasu.
Jacek zaczyna naukę do matury z kursem w styczniu – 100 dni do matury
Jacek zaczyna naukę do matury z kursem w styczniu – 100 dni do matury
3 lub mniej miesięcy do matury
Jacek był pewny swojego przygotowania do matury, jednak wyniki próbnych matur go zaskoczyły. Planuje intensywną naukę z kursem. Ma dwa wyjścia: albo poświęcić na naukę bardzo dużo czasu (średnio 3 godziny dziennie), albo wybrać kluczowe zagadnienia, które musi powtórzyć. Na miesiąc przed maturą pozwoli mu to skupić się na ćwiczeniu zadań maturalnych w bazie zadań w oparciu o statystyki rozwiązywania, które diagnozują słabości.
Agnieszka myśli o maturze z 2-letnim wyprzedzeniem
Agnieszka myśli o maturze z 2-letnim wyprzedzeniem
12–24 miesięcy do matury – łącznie około 400 godzin nauki
Agnieszka szuka sposobu na to, aby w toku nauki szkolnej jak najlepiej przygotowywać się na sprawdziany i lekcje, ale przy okazji układać sobie cały materiał pod kątem matury. Platforma pozwala jej na stworzenie spersonalizowanego planu nauki, zgodnego z tym, jakie zagadnienia ma akurat przerabiane w szkole. Może również na bieżąco rozwiązywać zadania maturalne, by oswajać się z wymaganiami CKE. Pod koniec 3. klasy ustawia nowe podejście do kursów i rozpoczyna spokojną naukę do matury według planu na 9 miesięcy, tak aby ostatnie 3 miesiące przed maturą już tylko rozwiązywać zadania i doczytywać to, co zapomniała.
Dostęp w ramach wygodnej subskrypcji lub płatności z góry!
Wybierz elastyczną płatność co miesiąc lub płatność z góry, którą dodatkowo możesz obniżyć przy wykorzystaniu kodu zniżkowego.
- Płatność z góry do 20% taniej
- Pakiet do 25% taniej
Poznaj Kurs Medycyna START!
Kurs został stworzony przez lekarzy i studentów medycyny.
Dzięki niemu przygotujesz się do studiowania na kierunku lekarskim i lekarsko-dentystycznym oraz otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości dotyczące studiowania medycyny.
Jak wygląda studiowanie medycyny? Jak zaplanować naukę? Jak odnaleźć się w nowym miejscu? Dowiesz się tego na kursie!
Szukasz zadań maturalnych z biologii lub chemii?
Jeśli szukasz zadań maturalnych gotowych do druku, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Na Więcej niż Matura możesz za darmo ściągnąć zarówno oficjalne arkusze CKE, jak i zbiory, w których zadania są posegregowane według działów, a nie całych egzaminów maturalnych. To na pewno pomoże Ci w nauce!
Zbiory zadań są dużymi plikami, dlatego pobranie ich może chwilę potrwać.
Szukasz zadań maturalnych z biologii lub chemii?
Jeśli szukasz zadań maturalnych gotowych do druku, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Na Więcej niż Matura możesz za darmo ściągnąć zarówno oficjalne arkusze CKE, jak i zbiory, w których zadania są posegregowane według działów, a nie egzaminów maturalnych. To na pewno pomoże Ci w nauce!
Twórcy Kursu do matury z Chemii
Zespół Kursu maturalnego z Chemii tworzą doświadczeni nauczyciele chemii i egzaminatorzy maturalni.
mgr Marek Komorniczak
Redaktor
Dusza naukowca i badacza o ciągłej potrzebie odkrywania, rozwoju i samokształcenia. Od najmłodszych lat fascynował się programami i książkami naukowymi […]
mgr Marek Komorniczak
Dusza naukowca i badacza o ciągłej potrzebie odkrywania, rozwoju i samokształcenia.
Od najmłodszych lat fascynował się programami i książkami naukowymi i za cel obrał sobie zostanie naukowcem, a konkretnie chemikiem.
Cel został osiągnięty – ukończył studia magisterskie na Wydziale Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a badania doktorskie prowadził na Wydziale Fizyki tego samego uniwersytetu.
Od niemal 20 lat związany z edukacją! Nauczyciel dyplomowany.
Posiada status brytyjskiego nauczyciela, pracował w renomowanych poznańskich liceach, a od ponad 15 lat nauczyciel chemii w programie matury międzynarodowej IB.
Do egzaminu dojrzałości z fantastycznymi wynikami przygotował setki uczniów, ucząc ich chemii zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Oprócz samej wiedzy chemicznej uczył logicznego myślenia, bezpiecznej pracy w laboratorium, opowiadał setki anegdot ze świata nauki oraz inspirował do dalszego rozwoju.
Wielu z jego uczniów to dzisiejsi lekarze, farmaceuci, stomatolodzy czy pracownicy działów badawczych wielkich koncernów.
Ciągła potrzeba zgłębiania nauk ścisłych spowodowała, że ukończył z wyróżnieniem liczne kursy, m.in. „The Chemistry of Life”, „Physical Chemistry”, „Medicinal Chemistry” itd. organizowane przez takie uniwersytety, jak np. Kyoto University, The University of Manchester czy The University of Kentucky.
Warsztat metodyczny i dydaktyczny rozwijał podczas ogromnej liczby szkoleń i warsztatów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Uczestniczył w szkoleniu w Europejskiej Agencji Kosmicznej w Holandii, gdzie otrzymał ofertę zostania ambasadorem edukacyjnym ESA w Polsce.
Chęć zmiany i naprawy polskiego systemu edukacji zainspirowała go do ukończenia studiów podyplomowych z „Organizacji i zarządzania placówką oświatową” w Warszawskiej Szkole Zarządzania.
A finalnie zaprowadziła go do Bethink – firmy, którą pokochał i gdzie został liderem zespołu tworzącego innowacyjny i nowoczesny kurs online przygotowujący do egzaminu maturalnego z chemii.
Prywatnie zagorzały czytelnik literatury science-fiction i naukowej, fascynat nauki i techniki, wielki fan muzyki elektronicznej, gier planszowych i fabularnych oraz motocykli.
mgr Jolanta Tomaszewska
Redaktor
“Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogłoby być lepiej” – taką definicję rozwoju wpoili jej rodzice i w swoim […]
mgr Jolanta Tomaszewska
“Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogłoby być lepiej” - taką definicję rozwoju wpoili jej rodzice i w swoim życiu stara się nieustannie ją realizować (choć ocena celująca na jej dyplomie ukończenia studiów magisterskich sygnalizuje, że w tej kwestii chyba lepiej już być nie mogło).
Jako magister inżynier swoją karierę zawodową powinna rozwijać raczej w jednej z fabryk przemysłu chemicznego, po ukończeniu studiów zamarzyła jednak by zostać nauczycielem. Porzuciła rozwijający się doktorat i na studiach podyplomowych przygotowała się do pracy w szkole. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego i Politechniki Łódzkiej. Z zamiłowania wieloletni korepetytor - jej uczniowie spełniali swoje marzenia o dostaniu się na medycynę czy stomatologię.
Do pojawiających się na jej drodze problemów podchodzi z niezwykłą pomysłowością, w nauczaniu innych wykazuje się oryginalnym podejściem i humorem, za co szczególnie cenią ją uczniowie. Ma odwagę podejmować trudne decyzje, jeśli są one drogą do spełniania marzeń. Swoim podopiecznym wpaja jak wielką wartość ma wytrwała praca pełna determinacji i sumienności, nawet w sytuacji, gdy owoce podejmowanego wysiłku nie pojawiają się od razu.
Teraz swoją potrzebę twórczej, kreatywnej pracy i uczenia innych realizuje w zespole Bethink jako autor i moderator Kursu z Chemii.
mgr Ewelina Kubacka-Jankowska
Redaktor
Od najmłodszych lat zafascynowana przyrodą i procesami w niej zachodzącymi. Pierwsze spotkania z chemią pokazały jej, że jest to droga, […]
mgr Ewelina Kubacka-Jankowska
Od najmłodszych lat zafascynowana przyrodą i procesami w niej zachodzącymi. Pierwsze spotkania z chemią pokazały jej, że jest to droga, którą chce podążać. Naturalnym dalszym krokiem były studia na Wydziale Chemii UAM w Poznaniu.
Związana z edukacją już 10 lat. Nauczycielka dwujęzyczna posiadająca status egzaminatorki OKE z chemii. Autorka wielu innowacji pedagogicznych. Posiada kwalifikacje do pracy z uczniem zdolnym, a także z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Prelegentka licznych wystąpień dotyczących stosowania mnemotechnik w nauczaniu chemii.
Spod jej skrzydeł wydostaje się corocznie wiele wybitnych jednostek, które studiują najbardziej prestiżowe kierunki w Polsce i za granicą. W nauczaniu chemii niezwykle ważnym elementem jest dla niej doświadczanie i poznawanie świata z probówki – w tym celu współpracuje z różnymi jednostkami, aby dostarczać uczniom możliwości rozwoju również poza murami szkoły w profesjonalnych laboratoriach. Duży nacisk kładzie na interdyscyplinarność i ocenianie kształtujące.
Żyjąca z myślą „Rób to, co kochasz, a osiągniesz szczęście”. Edukacja to dla niej nie tylko praca przy tablicy. Proces nauczania, uczenia się rozpatruje zawsze na różnych podłożach. Zakochana w innowacjach edukacyjnych. Dla niej każdy uczeń jest ważny i zrobi wiele, aby do każdego dotrzeć, stosując różne metody nauczania.
W wolnych chwilach podróżuje i zachwyca się zapachami przyrody. Uwielbia słońce i szum morza o każdej porze roku. Podziwia różne odcienie krzemionki, długo spacerując brzegiem morza.
dr Katarzyna Pająk
Redaktor
Odkąd pamięta – zakochana w przyrodzie. We wczesnej młodości prenumerująca czasopismo „Kocham zwierzęta” z przekonaniem o tym, że zostanie weterynarzem […]
dr Katarzyna Pająk
Odkąd pamięta – zakochana w przyrodzie. We wczesnej młodości prenumerująca czasopismo „Kocham zwierzęta” z przekonaniem o tym, że zostanie weterynarzem aż do czasu ujrzenia lateksowej rękawiczki długości całej ręki do przeprowadzania badań i uświadomienia sobie, że weterynarz nie tylko leczy słodkie pieski, kotki i chomiczki.
Oprócz chęci zostania weterynarzem od zawsze były w niej dwa inne pragnienia – pracy w laboratorium i pracy przy tablicy. Raz wyobrażała sobie, jak gdzieś w tajnym laboratorium dokonuje przełomowych odkryć, innym razem jak wśród uczniów, niczym aktor na scenie w anturażu probówek, zlewek, szkieletów, mikroskopu, układu okresowego pierwiastków, omawia i tłumaczy prawidła rządzące światem, budząc zachwyt nad otaczającą nas rzeczywistością zbudowaną z atomów. I co wybrać? Matura z chemii i biologii – to było pewne, ale co dalej? Postanowiła z niczego nie rezygnować, więc ukończyła biotechnologię, a także chemię z nauczaniem biologii, chcąc jeszcze bardziej zgłębić naturę, również leśnictwo. Oba marzenia udało się zrealizować, to znaczy prowadzić własne badania naukowe i przekazywać wiedzę. Z tych dwóch doświadczeń to drugie dawało większą satysfakcję, więc dziś Kasia w głównej mierze poświęca się edukacji.
Na co dzień towarzyszy jej dewiza „Ten się uczy najwięcej, kto uczy innych”. Uczenie jest dla niej ciągłą przygodą z dwóch najważniejszych powodów: pierwszy jest taki, że sama dowiaduje się nowych, zaskakujących rzeczy i nieustannie się uczy, a drugi to radość i satysfakcja z tego, że uczeń zrozumiał dane zagadnienie, osiągnął wysoki wynik na egzaminie, dostał się na wymarzone studia, a co najważniejsze – prawdziwie polubił chemię i naukę.
Zafascynowana edukacją przeżyć, leśnymi szkołami i edukacją domową. Podziwiająca Marię Montessori, Janusza Korczaka i sir Kena Robinsona. Uwielbiająca obozy przyrodnicze, na których opowiada o kwasie mrówkowym, trzymając rękę w mrowisku, snując opowieści o najprostszych pierwiastkach, wpatrując się w rozgwieżdżone niebo.
mgr Aleksandra Kabacińska
Redaktor
Już od dziecięcych lat interesowała się otaczającym światem, konstruowała przedziwne budowle z klocków Lego, recytowała wierszyki i śpiewała w chórze. […]
mgr Aleksandra Kabacińska
Już od dziecięcych lat interesowała się otaczającym światem, konstruowała przedziwne budowle z klocków Lego, recytowała wierszyki i śpiewała w chórze. Ze wszystkich szkolnych przedmiotów pokochała chemię. Dzięki nauczycielce tego przedmiotu w gimnazjum postanowiła, że będzie uczyć w szkole. Ukończyła studia na Wydziale Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku nauczycielskim.
Od sześciu lat zaraża młodzież w szkole podstawowej oraz liceum swoją miłością do chemii. Wie, że nie dla wszystkich ten przedmiot jest łatwy i przyjemny, a dla niektórych bywa nawet czarną magią. Stosując różne metody aktywizujące oraz indywidualne podejście ucznia, potrafi pracować z każdym. Przygotowuje proste wyjaśnienia skomplikowanych zagadnień, korzysta ze skojarzeń i porównań.
Jej celem jest walka o poprawę nauczania chemii w szkole, dlatego dołączyła do zespołu Bethink.
Kiedy tylko dysponuje wolną chwilą, zaczytuje się w dobrych kryminałach, litrami pije kawę, uwielbia polskie morze, a jej motto życiowe brzmi: „Szczęście nie przychodzi z zewnątrz. Zależy od tego, co jest w nas samych”.
Masz pytania lub wątpliwości?
Zapytaj naszego asystenta AI na stronie lub zadzwoń do nas. Wszystko Ci wytłumaczymy!
Poradniki maturzysty
Szukasz pomocy w nauce do matury?
Poznaj nasze darmowe poradniki maturzysty. Znajdziesz w nich wiele przydatnych informacji!
Poznaj odpowiedzi na powyższe kwestie oraz wiele innych!
Promocje
Pakiety kursów
Kup kurs z Biologii i kurs z Chemii w pakiecie i oszczędź nawet do 25%!
Pakiety kursów
Zapisując się na oba kursy, oszczędzasz nawet do 25%! Zakupu pakietu możesz dokonać na podstronie Kursu z maturalnego Biologii lub Kursu maturalnego z Chemii.
Przy płatności z góry dodatkowo mogą zostać wykorzystane zniżki grupowe oraz vouchery!
Bon prezentowy
Chcesz sprezentować komuś kurs Więcej niż Matura? Kup bon, którym możesz obdarować przyszłego kursanta.
Bon prezentowy
Chcesz sprezentować komuś kurs Więcej niż Matura? Kup bon, którym możesz obdarować przyszłego kursanta.
Napisz do nas na info@wiecejnizmatura.pl i zapytaj o szczegóły!
Kurs z Chemii – nowoczesna nauka do matury!
Starannie wyselekcjonowane i opracowane materiały, indywidualny plan pracy, systematyzacja wiedzy, niepowtarzalna baza pytań – osiągnij wymarzone wyniki na maturze!
- Płatność z góry do 20% taniej
- Pakiet do 25% taniej
Poznaj odpowiedzi na 10 pytań o Więcej niż Matura, jakie najczęściej zadają maturzyści
Tak. Cały materiał jest podzielony na gotowe do nauki lekcje teoretyczne i odtwórkowo-zadaniowe, a w bazie zadań znajdziesz ponad 2400 zadań. Realizacja całego materiału zajmie Ci setki godzin, więc zdecydowanie masz tutaj absolutnie wszystko, czego potrzebujesz do nauki, włącznie z wbudowanymi korepetycjami. W dodatku platforma będzie monitorować Twoje tempo nauki i podpowiadać, czy zdążysz ze wszystkim na czas. Treści kursu są dostosowane do matury w formule 2015 i 2023.
Odpowiedź na oba pytania brzmi: tak. Baza zadań Więcej niż Matura to największa baza zadań CKE z wyjaśnieniami przygotowanymi dla każdego kroku rozwiązania zadania. W dodatku pozwala planować naukę oraz diagnozować słabości dzięki zaawansowanym statystykom rozwiązywania zadań. Przy każdym poleceniu możesz zamieścić swoją odpowiedź i poprosić naszych egzaminatorów i nauczycieli o jej sprawdzenie.
Tak, korepetycje – chemia pozwalają na realizację wtedy, gdy chcesz, w takim tempie, w jakim chcesz, z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu. Więcej niż Matura to kurs online, który całkowicie zastępuje podręczniki, zbiory zadań, korepetycje, jak i znacząco przewyższą swoją efektywnością naukę z kursami stacjonarnymi czy biernymi kursami wideo. Możesz stworzyć spersonalizowany plan nauki i uczyć się w takim tempie, jakie jest dla Ciebie najlepsze.
Naukę z kursem możesz rozpocząć w każdej chwili. W zależności od tego, ile czasu pozostało do matury, platforma e-learningowa zaproponuje Ci adekwatny bazowy plan nauki.
Tak, każde zadanie, jakie rozwiążesz, możesz zgłosić do sprawdzenia przez nauczyciela/korepetytora/egzaminatora, dzięki czemu uzyskasz odpowiedź, czy zostałyby za nie przyznane punkty na maturze. Wystarczy w komentarzu zamieścić swoją propozycję odpowiedzi. Gdy zadanie zostanie sprawdzone, otrzymasz powiadomienie.
Tak, 24 godziny na dobę, przez cały okres dostępu do korepetycji – chemia, w nieograniczonej liczbie. Możesz również zapoznać się z setkami pytań innych osób, którzy zadawali je przed Tobą – to prawdziwa skarbnica wiedzy! Pytania zgłaszane są anonimowo względem innych kursantów. Odpowiadamy na nie każdego dnia pomiędzy 9:00 a 20:00. Gdy otrzymasz odpowiedź, platforma poinformuje Cię o tym, wysyłając powiadomienie. Na pytania zadawane późnym wieczorem i w nocy – odpowiadamy rano.
Tak, możesz zadawać pytania wykraczające poza treść korepetycji z chemii lub prosić o pomoc z zadaniami spoza kursu, np. przy nauce do szkoły. Na platformie znajduje się specjalna sekcja „Pomoc w nauce”, gdzie w odpowiednim miejscu możesz poprosić o pomoc. Pamiętaj jednak, że na pytania dotyczące bezpośrednio treści kursu lub zadań maturalnych odpowiadamy w pierwszej kolejności.
Tak, znajdziesz tu setki ilustracji, schematów oraz animacji, pojawiają się również krótkie formy wideo. Przy czym należy pokreślić, że to nie kurs wideo! Ponieważ jest on realizowany w metodyce aktywnego – a nie biernego – nauczania, każda godzina na kursie spędzana jest w sposób aktywny. Naturalnie bierna nauka z wideo nie pasuje do tej metodyki, nie sprawdziłaby się. Jest to powód, dla którego formy wideo są bardzo krótkie i występują tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.
Tak, na chemia – korepetycje dostaniesz gotowy plan nauki, niezależnie od tego, czy planujesz naukę na 3 miesiące, 9 miesięcy, 12 miesięcy czy 2 lata. W dodatku możesz w każdej chwili poprosić o indywidualną konsultację i pomoc w ułożeniu planu nauki (zarówno z lekcjami kursu, jak i z zadaniami maturalnymi). W toku realizacji kursu będziesz widzieć, ile lekcji masz zrealizowanych, ile pozostało Ci do końca oraz ile czasu Ci to zajmie.
Podobnie sytuacja wygląda w przypadku pracy z zadaniami maturalnymi. W bazie zadań znajdziesz zaawansowane statystyki oraz możliwość układania planów rozwiązywania zadań maturalnych. Zachęcamy do obejrzenia nagrania o bazie zadań, aby zobaczyć w pełni, na czym to polega, gdyż nie ma innego rozwiązania w Polsce, które oferowałoby coś podobnego (przez co wiele osób nie wie, czego się spodziewać). A jest to aspekt, który przez byłych kursantów był wskazywany jako najważniejszy aspekt nauki z Więcej niż Matura!
Tak. Możesz wykupić subskrypcję z płatnością co miesiąc – to pozwoli Ci rozpocząć naukę i przetestować korepetycje z chemii. Jeśli Ci się nie spodoba, możesz zrezygnować. Istnieje także możliwość opłacenia z góry dłuższego okresu, dzięki czemu zapłacisz mniej w przeliczeniu na miesiąc. W dodatku przy zakupie pakietu kursów maturalnych BiolChem, zapłacisz za wybrany okres dostępu łącznie 25% mniej, niż wykupując każdy z kursów osobno.
Tak, dokładnie. Jeśli zrealizujesz warunki ukończenia kursu i nie uzyskasz na maturze TOP15% wyników, dostaniesz zwrot kosztów lub kolejne 12 miesięcy dostępu do kursu bez opłat, celem przygotowania do podwyższenia wyniku maturalnego. Warunki ukończenia kursu to: minimum 200 godzin aktywności na kursie, rozwiązanie minimum 500 zadań maturalnych oraz realizacja wszystkich lekcji na kursie. Warunki te zostały opracowane w oparciu o dane aktywności byłych kursantów, którzy, ucząc się z nami w zalecany sposób, uzyskali TOP15% wyników na maturach z biologii i chemii.
Najczęściej zadawane pytania
Realizacja jednej lekcji zajmuje średnio 2,5 godziny, wliczając w to krótkie przerwy.
Co ważne, jest to średni czas. Oznacza to, że dla niektórych osób wystarczy 1,5 godziny na realizację lekcji, a dla innych mogą to być nawet 4 godziny.
Czas realizacji lekcji może wahać się pomiędzy poszczególnymi lekcjami. Wynika to z faktu, że poruszają one inny materiał, który dodatkowo dla niektórych osób może mieć inny poziom trudności niż według oceny większości. Z tego względu zachęcamy, aby początkowo zaplanować na realizację jednej lekcji 2,5 godziny. Następnie po realizacji przynajmniej pięciu lekcji sprawdzić, ile czasu rzeczywiście zajmuje nam realizacja kursu. To pozwoli poprawić wstępny plan nauki. Jest to ważny aspekt uczynienia naszej nauki w pełni spersonalizowaną.
Bardzo ważnym aspektem kursów Więcej niż Matura jest fakt, że realizacja lekcji całkowicie zastępuje indywidualną naukę poza kursem. Oznacza to, że czas realizacji kursu to całkowity czas potrzebny na przygotowanie do matury. Przy korzystaniu z Więcej niż Matura nie ma konieczności wliczania dodatkowego czasu na naukę poza kursem (np. z tradycyjnymi podręcznikami czy w ramach korepetycji).
Kurs można wykorzystać na wiele sposobów:
1. Jako kurs do matury – kursy WNM to usystematyzowane przygotowanie do egzaminu maturalnego. Nauka teorii, rozwiązywania zadań maturalnych oraz stała opieka dydaktyczna wraz z monitorowaniem tempa nauki.
2. Jako alternatywę dla podręcznika papierowego – kursy WNM zawierają 100% treści wymaganych w podstawie programowej, bogatych w ilustracje, schematy, wyjaśnienia, animacje oraz wyposażonych w wyszukiwarkę. Wszystko to pozwala szybko i przyjemnie uczyć się do kolejnych lekcji w szkole. Przygotowanie do sprawdzianów nigdy nie było takie łatwe!
3. Jako formę korepetycji lub dodatkowych konsultacji – kursy WNM, dzięki świadczonym wbudowanym korepetycjom, stanowią rewolucyjną formę korepetycji online, do których masz dostęp w każdym momencie nauki. W sytuacjach, gdy potrzebujesz dodatkowej pomocy poza szkołą, pozwalają na zadanie pytania lub zapoznanie się z gotowymi wyjaśnieniami zagadnień czy zadań maturalnych, które przygotowała nasza kadra nauczycielska.
4. Jako narzędzie do całkowicie samodzielnego prowadzenia nauki – kursy WNM pozwalają na prowadzenie całkowicie indywidualnej nauki, w ramach której w każdej sytuacji, gdy potrzebujesz pomocy, możesz o nią poprosić. Z tego względu jest to idealne narzędzie nie tylko dla osób, które przygotowują się do matury po raz pierwszy lub chcą ją poprawić, ale również dla wszystkich osób, które interesuje biologia lub chemia!
5. Jako usługę edukacyjną wykorzystywaną do edukacji domowej – kursy WNM łączą w sobie najlepsze cechy papierowych podręczników, klasycznych kursów oraz indywidualnych korepetycji. Z tego względu są idealnym narzędziem do prowadzenia edukacji domowej.
Nauka z naszymi kursami polega na realizacji gotowych lekcji, w ramach których uczeń poznaje materiał teoretyczny, ćwiczy rozwiązywanie zadań maturalnych, monitoruje swoje postępy oraz kontaktuje się z opiekunami dydaktycznymi. Lekcje można realizować o dowolnej godzinie, w dowolnym dniu, w dowolnym tempie. Dzięki temu każdy może dostosować sposób nauki z WNM do swojej indywidualnej sytuacji życiowej.
To, w jaki sposób będzie wyglądać Twoja nauka z kursami Więcej niż Matura, zależy od kilku czynników. Przede wszystkim ważnym aspektem wpływającym na sposób wykorzystania kursów WNM jest to, czy stanowią one Twój główny sposób przygotowania do matury. Jeśli będzie to główny sposób przygotowania do matury, możemy zakładać, że celem stanie się realizacja 100% lekcji na kursie oraz realizacja wszystkich zadań maturalnych dostępnych w bazie zadań. To zajmie z pewnością sporo czasu, lecz i zastąpi wszystkie inne formy uczenia się dostępne poza kursem WNM. W takiej sytuacji zalecamy również, aby realizować lekcje w sugerowanych na kursach kolejnościach.
Jeśli natomiast chcesz, aby kursy WNM stanowiły dodatkową pomoc w nauce, a główny ciężar przygotowania do matury spoczywał na Twojej szkole czy indywidualnych korepetycjach, to naturalnie wtedy sytuacja będzie wyglądać inaczej. Przede wszystkim kolejność realizacji lekcji będzie zależeć od tej, która występuje w szkole czy na korepetycjach. Platforma WNM wraz z dostępem do kursów stanowi wtedy dodatkowe wsparcie, pozwalając na poznawanie tych partii materiału, których akurat potrzebujemy. Pozwala nam szybko wyszukiwać treści w przeglądarce, aby coś znaleźć i odtworzyć, oraz stanowi dobre miejsce do weryfikacji wiedzy. Tutaj mamy na myśli oczywiście innowacyjny moduł bazy zadań, który po pierwsze pozwala na pracę z zadaniami, ucząc przy tym rozwiązywania według klucza oraz oferując możliwość poznawania wyjaśnień i różnych pułapek. Po drugie pozwala również na monitorowanie naszych statystyk, dzięki czemu wiemy, które działy idą nam najgorzej. To pozwala odpowiednio zaplanować naukę powtórkową.