Jak wygląda praca z ursem maturalnym z Biologii i Kursem maturalnym z Chemii w perspektywie wielu miesięcy nauki?

Nauka z Kursem maturalnym z Biologii i Kursem maturalnym z Chemii polega na realizacji gotowych lekcji, w ramach których uczeń poznaje materiał teoretyczny, ćwiczy rozwiązywanie zadań maturalnych, monitoruje swoje postępy oraz kontaktuje się z opiekunami dydaktycznymi. Lekcje można realizować o dowolnej godzinie, w dowolnym dniu, w dowolnym tempie. Dzięki temu każdy może dostosować sposób nauki z WNM do swojej indywidualnej sytuacji życiowej.

To, w jaki sposób będzie wyglądać Twoja nauka z kursami Więcej niż Matura, zależy od kilku czynników. Przede wszystkim ważnym aspektem wpływającym na sposób wykorzystania kursów WNM jest to, czy stanowią one Twój główny sposób przygotowania do matury. Jeśli będzie to główny sposób przygotowania do matury, możemy zakładać, że celem stanie się realizacja 100% lekcji na kursie oraz realizacja wszystkich zadań maturalnych dostępnych w bazie zadań. To zajmie z pewnością sporo czasu, lecz i zastąpi wszystkie inne formy uczenia się dostępne poza kursem WNM. W takiej sytuacji zalecamy również, aby realizować lekcje w sugerowanych na kursach kolejnościach.

Jeśli natomiast chcesz, aby kursy WNM stanowiły dodatkową pomoc w nauce, a główny ciężar przygotowania do matury spoczywał na Twojej szkole czy indywidualnych korepetycjach, to naturalnie wtedy sytuacja będzie wyglądać inaczej. Przede wszystkim kolejność realizacji lekcji będzie zależeć od tej, która występuje w szkole czy na korepetycjach. Platforma WNM wraz z dostępem do kursów stanowi wtedy dodatkowe wsparcie, pozwalając na poznawanie tych partii materiału, których akurat potrzebujemy. Pozwala nam szybko wyszukiwać treści w przeglądarce, aby coś znaleźć i odtworzyć, oraz stanowi dobre miejsce do weryfikacji wiedzy. Tutaj mamy na myśli oczywiście innowacyjny moduł bazy zadań, który po pierwsze pozwala na pracę z zadaniami, ucząc przy tym rozwiązywania według klucza oraz oferując możliwość poznawania wyjaśnień i różnych pułapek. Po drugie pozwala również na monitorowanie naszych statystyk, dzięki czemu wiemy, które działy idą nam najgorzej. To pozwala odpowiednio zaplanować naukę powtórkową.